Wednesday 15 April 2015

Date.

Charlie och jag var hembjudna till vår nya granne idag för första gången. De har en dotter som är nästan på dagen en månad äldre än Charlie och i början på maj tittar en ny bebis ut. Dagen till ära tog jag på mig en blus och armband minsann! Laddar här med en god smoothie innan vi skall gå iväg. Vi fruktisar kan ju inte förvänta oss att bli bjudna på mogen frukt när vi besöker någon första gången. Det är ju liksom inte det man bjuder folk på när man får gäster. Öh, varsågod, ta en apelsin. Jag är ju dessutom extra krånglig då jag inte dricker kaffe heller. Eller krånglig kanske är fel ord men jag följer inte mallen så att säga. Vi hade riktigt trevlig och Charlie verkade trivas med sin jämnåriga kompis.


Kan meddela att armbanden åkte av så snart jag skulle klä på Charlie ytterkläder. Oj vilka roliga armband mamma har, dem vill jag dra i! 
De tål tyvärr inte att undersökas av hårdhänta bebisnypor så de fick vara kvar hemma :)


Charlie hade med ett litet paket till flickan också men jag berättar senare vad det innehöll. 

Ha en fin kväll! 


No comments:

Post a Comment